Wednesday, October 29, 2008

Tujuan Menulis Blog

Assalammualaikum.....
Terima kasih bebanyak kepada sahabat2 yg sudi singgah kat blog saya yg tak sepertinya nie...TQ bebanyak.
Saya jugak nak ucapkan terima kasih bebanyak kat blogger pertanian yg ada yg telah banyak berjasa kepada saya n jugak rasanya kepada sahabat2 yg lain....Dari blog sahabat2 sekalian la yg telah menaikkan semangat saya n mungkin jugak ramai sahabat yg lain untuk cuba bertani....Jasa kalian tetap menjadi kenangan n semoga Allah SWT membalas jasa baik tuan2 sekalian.....
Setelah saya mendapat manfaat dari blogger lain yg tak loket untuk berkongsi ilmu dalam bidang pertanian terutama fertigasi n kini saya jugak ingin menyumbang kepada sahabat2 yg lain....kalau tak banyak, sedikit pun saya bersyukur agar dari paparan yg saya buat diblog ini dapat memberi manfaat kepada sahabat sekalian.....Semoga kita sama2 mendapat petunjuk n hidayah dariNya n semoga dimurahkan rezeki...Amin
Terima kasih kerna sudi singgah di Blog FNIAgro.Blogspot.Com
Adiooossss......

No comments:

Post a Comment

Komen anda amat dihargai, Terima Kasih.